1. Name Please?
Skylar Winslow

2. Okay, but what does your best friend call you?
Morticia
or Sky

3. Have you ever kissed someone with braces?
Nah

4. Who is the fourth received call on your call log?
Jakey-poo

5. If you could change your eye color, what would it be?
Green

6. What is the wallpaper on your phone?
A picture of a chick reading a book

7. How many pillows on your bed?
3? 4?

8. Who was the last text message you sent to?
Matt Thomas! Who is awesome!

9. Is there someone you can't stop thinking about?
Ugh.


10. Whats the last thing you bought?
Car insurance!
Or a movie ticket!

11. Do any of your friends annoy you?
Hahahaha yes.
Way too many...that's what I get for being anti-social.

12. Who's the fourth person on your contacts list?
My cousin Akasha

13. When was the last time you cried from laughing so hard?
A long time ago.

14. What was the last game you played?
Who's in my mouth.

Hahaha just kidding.

15. Do you have a crush on somebody?
No more like an unhealthy chemical attraction.

16. Who was the last person that made you laugh?
Cheyenne.

18. Who do you make fun of the most?
Cheyenne

19. What's the longest you've ever talked on the phone?
4 hours

20. Do you think you've gotten better looking since middle school?
YES.


21. Have you seen your best friend cry?
One.

22. Where did you last go out to eat?
El Pollo Loco

23. Do you dance in the car?
No I sing really loudly and beat the steering wheel like it's my drum.

24. What do you think of hunting and fishing?
As long as its not for sport I'm in favor of it.

25. Do you and your best friends act alike?
No.
Well, sometimes.

26. What is a noise that you cannot stand?
Metal against metal.

27. Does your mom vacuum early in the morning, when you're sleeping?
My mom doesn't vacuum

28. Are your parents in love?
No.
Thank God.

30. Where did you get your last bruise from?
Twistingi not an awkward position in my car trying to retrieve my phone.

31. Would you rather sleep at a friend's or have them over?
Have them over.

32. Who is in your house right now?
Cheyenne.

33. Have you ever thought you were going to die?
A few times

34. How do you like your steak?
Medium rare.

35. Who was your last hug from?
Alex?

36. Do you have a hard time admitting you're wrong?
Lol yeah sometimes.

37. Who was the last person you held hands with?
My mommy

38. What shoes did you wear today?
Flops

39. What makes you lose your appetite?
Puke.
Bill O'Reilly/Rush Limbaugh.

40. What color is your laundry basket?
Black

41. Does your mom make you wear a winter coat?
No

42. Does it contain fur?
No.

43. Do you own any Hollister polos?
Nope.

44. Do you think those stores are too expensive?
Yes

45. Where do you shop the most for clothes?
Thrift stores, Ross,

46. Ever shop at a thrift store?
More than I shop anywhere else

47. Why do you do surveys?
Boredom

48. Can you go on MySpace from school or work?
No

49. Do your parents have a MySpace account?
No

50. Have your parents seen your MySpace page?
Yeah.

51. What's your favorite season?
Winter

52. Whats your favorite number?
I don't have one.

53. Do you get along with your parents?
One of them.

54. What are you listening to?
Rilo Kiley!

55. What are your favorite colors?
Magenta, spearmint, purple. cerulean